onsdag 2. desember 2009

Da er vinneren kåret!!!

Da var vinneren endelig kåret... Til alle dere som har ventet i spenning på gårsdagens avsløringer, så får jeg bare beklage at det drøyde litt. Jeg hadde en hvilepause fra jobben igår, jeg er gravid i snart 7 måned så det er viktig å ta vare på ikke bare meg men også han som vokser der inne :) Jeg kjente meg rett og slett litt overarbeidet så det var godt med en hvilepause :)

Men nok om det.... vinneren av november konkurransen er frumaela.blogspot.com
Trekningen ble foretatt helt nøytralt av Fru Blomst som jeg deler lokaler med :)
Jeg gratulerer henne så mye, og til alle dere som deltok.... tusen takk for innsatsen! Jeg håper dere alle er med når neste konkurranse dras igang.
I mellomtiden kan dere kose dere med julekalenderen hos www.minimikki.no, med masse spennende tilbud hver eneste dag frem mot jul. Dette var en meget populær aktivitet ifjor, og det er fortsatt førstemann til mølla!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar