mandag 30. november 2009

1 dag igjen!!!


Ja alle sammen, da var det 1 dag igjen av konkurransen :) Og glasset er fyllt med lapper med bloggnavn på, det blir spennende å se hvem som stikker av med premien :)

Jeg har gått igjennom alle kommentarene og alle som har minnet bloggen sin om butikken min har fått 3 (!) ekstra lapper. Jeg ser at det er nevnt 2 lapper, men jeg har gitt tre, for jeg så det ikke før etter at det var gjort, men er ikke det greit da?

Vinneren blir trukket imorgen :)


For de som enda vil melde seg på, skriv et innlegg om nettbutikken minimikki.no, tips gjerne om at det skal være julekalender med ny luke i hele desember med -30% på utvalgte varer. Skriv i kommentarfeltet her at det er gjort med link til bloggen din, og du er også med i trekningen av et gavekort på kr 1000 fra butikken :) Spennende :)

1 kommentar:

  1. Krysser fingrene imorgen :) 3 ekstra lodd høres kjempebra ut! Men når jeg la igjen kommentar sist, så måtte jeg skrive inn den koden for å publisere kommentaren. Og da var koden FLAXINTE. Så hvis man deler det opp til FLAX INTE(ikke på svensk), så ser det veldig dårlig ut for meg da :p

    SvarSlett