torsdag 12. mai 2011

TINA MUNKHOLM!

Vi har fått inn utrolig herlige duftelys! De er så milde og så gode - ja helt fantastiske!
Jeg har bevilget meg selv snopefri i 4 mnd, jeg er nå på den 3 mnd, men når duftelyset med sjokolade tennes hjemme, ja da er det lett for å nesten stikke på butikken! (nesten)

Og ikke er duften for stram, jeg pleier egentlig bare å la duftelys brenne ca 1-2 timer om gangen, men her om dagen hadde mannen sovnet på sofaen mens jeg var ute på tur, og når jeg kom hjem hadde det brent i mange timer, men duften var bare nytelse!

Vi har tatt inn 6 forskjellige favorittdufter, Sjokolade, Epleblomst, Candy, Vanilje, Chai The og Pink Champagne. Man må unne seg litt luksus i hverdagen, her får du luksus for en billig penge! Duftlysene brenner i ca 50-60 timer.
Bildene er lånt av butikken www.blandet-landhandel.dk -Hvilke fantastisk flotte og inspirerende bilder!


Vi har også tatt inn deilig bodyscrup, 600 ml med bodyscrub, rik på eteriske oljer som mykgjør huden din og gjør deg sommerklar! Den flotteste brunfargen kommer på sommerklar hud, og skjønne dufter!!


ha en nydelig torsdag alle sammen!

Klem fra Elisabeth og Maren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar