søndag 15. januar 2012

Popcakes + Dundelina

I helgen har vi feiret vår skjønne 4-åring, og for anledningen ville jeg prøve ut popcakes. Etter å ha saumfart matvarebutikkene etter Candymelts (sjokoladetrekket rundt kakene), fant jeg det til slutt i en hobbybutikk. Cupcakene fikk jeg aldri helt dreisen på, men disse småkakene var litt artig å lage!




Fryktet de skulle falle av pinnen, men trikset med å dyppe pinnen i litt sjokolade før man stikker den inni selve kaken fungerte flott:)

Marshmallows med pynt er en enklere variant, men likefullt populær.



Nydelig strikkekjole fra Dundelina er det enda et par igjen av, til en fin salgspris. Desidert vinterens mest populære kjole her hjemme

1 kommentar:

  1. Nam nam, no fekk eg og lys på popcaces!! Trur eg må lage de til mi prinsesse sin 4 års dag i mars!!

    SvarSlett