tirsdag 28. februar 2012

Tapet fra Snedesign.no!

Vi flytter, og skal åpne ny butikk!
Vi jobber dag og natt med å ferdigstille den nye butikken og synes nå at det begynner å ligne på noe!
Vi er så stolte av den nye tapeten vi har valgt ut, 5x3 meter med tapet fra Snedesign, den er bare helt lekker!
Tapeten er selvklebende, ingen lim, bare klistre på som store klistremerker, veldig enkel å jobbe med!
 Min kjære Erlend og vår bestekamerat Ketil har virkelig stått på!!! Det å pusse opp et lokale på over 100 kvadrat er jammen ikke for pyser!
Alle er med!  Lille Max synes det var topp å få være med på jobb, og litt godteri må til :)
  Her tar veggen form, og gud så gøy det var å se!
Og resultatet ble absolutt fabelaktig synes vi - her poserer Berneren vår Lillefix. En snill liten dame som har vært med oss på oppussing, tror hun synes det var kjekt å få være med på litt action. Hun klarte jo selvsagt å svinse seg borti litt maling, så litt hvit både her og der er hun blitt. 
Men hva synes dere, var det ikke en flott tapet? 
Snedesign som vi har fått den av har egen nettbutikk med utrolig søte tapeter, kort og plakater. Neste uke kommer plakatene til butikken vår, og kortene tror jeg kommer denne uken. Ta en titt på Snedesign sin hjemmeside og se alle de flotte tapetene hun har - vet iallefall at lille Max skal få tapeten med dinosaurer på når han får seg eget rom :)
Nå er det kveld her på meg, lange dager med oppussing tar på - men ferdig blir vi - til nyåpning av butikken vår, FREDAG kl 10 - i Fridalsveien 42 på Minde i bergen - Bor du i Bergen håper jeg du vil komme innom :)

2 kommentarer:

  1. Skikkelig kul tapet.
    Veldig gøy å se så fine lokaler dere får nå <3

    SvarSlett
  2. Kjempefint ! Tror jaggu jeg må bestille tapet derfra jeg også. Men det store, svarte "Snedesign" merket er vel til å ta av ? Dumt spørsmål kanskje.

    SvarSlett