onsdag 2. september 2009

Yttertøyet fra Cupcake er Kommet!


Nydelig yttertøy fra Cupcake i slitesterk vind og vanntett matriale. Jakkene vi hadde i vår forsvant på et blunk! Og jeg har fått så mange tilbakemeldinger på kunder som er fornøyde!

Dette er jakker som ikke alle andre har, og som skiller seg ut både i sitt utseende og i sin kvalitet.

Babyjakkene er helt utrolig nydelige, jentejakken har en skjønn spisslue som kan minne om jul i blåfjell og er bare helt bedårende! Guttejakken har i år en helt nydelig blåfarge som passer utmerket for travle gutter som ikke tenker på om de skitner seg til i løpet av dagen. Vi har mange modeller og garantert noe som passer i smak hos de fleste!

1 kommentar:

  1. Hei Elisabeth...
    Der var du jo..Kjekt å hilse på deg om dagen... Nå har ikke jeg brukt for disse klærne enda iallefall, men masse fint du har..
    Jeg stikker innom igjen en dag jeg.. vet hvor jeg finner deg..
    Klem Kerstin

    SvarSlett